1. درمان بیماری قلبی:

مخلوطی از عسل و پودر دارچین را تهیه کنید و به جای مربا روی نان قرار دهید و به طور منظم در وعده صبحانه صرف کنید. این روش در کاهش کلسترول، جلوگیری از بروز حمله قلبی، تنفس راحت و تقویت ضربان قلب موثر است. بیماران مبتلا به حمله قلبی نیز با مصرف روزانه این مخلوط از حمله قلبی بعدی در امان خواهند بود. بررسی روی سالمندان در آمریکا و کانادا نشان داده است، با بالا رفتن سن شاهرگ های حیاتی و سیاهرگ ها خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهد. عسل و دارچین به شاهرگ ها و سیاهرگ ها قدرتی تازه میبخشد.

٢. از بین بردن اثر خارش نیش های حشرات:

مخلوطی از یک سهم عسل، ٢ سهم آب ولرم و یک قاشق چای خوری پودر دارچین را روی قسمتی از بدن که احساس خارش می کنید، قرار دهید خارش و درد در عرض یک یا ٢ دقیقه فروکش خواهد کرد.

٣. درمان التهاب مفصل (آرتریت):

روزانه، یک وعده صبح و یک وعده شب، مخلوطی از یک فنجان آب گرم، ٢ قاشق چای خوری عسل و یک قاشق چای خوری پودر دارچین مصرف شود. این مخلوط معجزه گر در صورت مصرف به طور منظم آرتریت های مزمن را نیز درمان می کند. بررسی های اخیر روی ٢٠٠ بیماری که قبل از صرف صبحانه از این مخلوط استفاده کردند نشان داد، ٧٣ نفر از آنان در عرض یک هفته کاملا از درد رهایی پیدا کردند و پس از یک ماه بیشتر افرادی که قادر به راه رفتن یا حرکت نبودند، بدون احساس هیچ دردی توانایی راه رفتن و تحرک خود را به دست آوردند.

4. جلوگیری از ریزش مو:

قبل از دوش گرفتن مخلوطی از مقداری روغن زیتون داغ، یک قاشق چای خوری عسل و یک قاشق پودر دارچین را به مدت ٥ تا ١٥ دقیقه روی سر قرار دهید و سپس آن را بشویید.

٥. از بین بردن عفونت مثانه:

٢ قاشق غذاخوری عسل به همراه یک قاشق چای خوری پودر دارچین را با مقداری آب ولرم حل کنید و آن را بنوشید. این روش باعث می شود که میکروب های مثانه از بین برود.

6. درمان درد دندان:

مخلوطی از یک قاشق چای خوری پودر دارچین و ٥ قاشق چای خوری عسل تهیه کنید و روی دندان خراب بمالید. این عمل را ٣ بار در روز تکرار کنید تا درد تسکین یابد.

٧. کاهش کلسترول:

٢ قاشق غذاخوری عسل را با ٣ قاشق چای خوری پودر دارچین در یک لیوان چای حل کنید و بنوشید. این کار میزان کلسترول خون را طی ٢ ساعت به ١٠ درصد کاهش می دهد.

٨. درمان سرماخوردگی:

به مدت ٣ روز از مخلوط یک قاشق غذا خوری عسل با یک چهارم قاشق چای خوری پودر دارچین استفاده کنید. این روش برای درمان سرفه مزمن و سرماخوردگی و سینوزیت به کار می رود.

٩. درمان ناباروری:

برای برطرف کردن این مشکل، به مردان توصیه می شود ٢ قاشق غذاخوری عسل را قبل از خواب میل کنند. در کشورهای چین، ژاپن و خاور دور که با مشکل ناباروری مواجه اند، در طول روز مخلوطی از مقداری پودر دارچین و یک دوم قاشق چای خوری عسل را به طور مرتب روی لثه و داخل دهان خود قرار می دهند تا مخلوط حاصل از طریق بزاق وارد بدن شود. زوجی که مدت ١٤ سال بچه دار نمی شدند با شروع مصرف عسل و دارچین پس از مدت کوتاهی صاحب دوقلو شدند.

1٠. درد معده:

مصرف عسل و پودر دارچین علاوه بر درمان درد و نفخ معده، زخم معده را نیز درمان می کند.

١١. تقویت سیستم ایمنی:

استفاده روزانه از عسل و پودر دارچین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و بدن را از حمله باکتری و ویروس محافظت می کند. دانشمندان دریافتند که عسل دارای مقدار زیادی ویتامین و آهن است. مصرف مداوم عسل گلبول های سفید خون را تقویت می کند تا بتواند با باکتری ها و بیماری های ویروسی مقابله کند.

١٢. برطرف کردن سوء هاضمه:

قبل از هر وعده غذا، پودر دارچین را روی ٢ قاشق غذاخوری عسل بریزید و میل کنید تا از ترشح اضافی اسید معده رهایی پیدا کنید زیرا این مخلوط غذاهای سنگین را به راحتی هضم میکند.

1٣. جلوگیری از آنفلوآنزا:

دانشمندی در اسپانیا ثابت کرده که مخلوط عسل و دارچین دارای مواد مفید طبیعی است که از میکروب های آنفلوآنزا و سرماخوردگی جلوگیری به عمل می آورد.

١٤. افزایش طول عمر:

مصرف دائم و مرتب عسل و پودر دارچین مانع پیری زودرس می شود. مخلوطی از ٤ قاشق چای خوری عسل، یک قاشق چای خوری پودر دارچین و ٣ فنجان آب گرم را با هم بجوشانید. سپس مخلوط به دست آمده را ٣ الی ٤ بار در روز به مقدار یک چهارم فنجان میل کنید. این مخلوط علاوه بر طراوت بخشیدن و نرم نگه داشتن پوست از پیری زودرس نیز جلوگیری می کند.

1٥. برطرف کردن جوش صورت:

قبل از خواب مخلوط ٣ قاشق غذاخوری عسل و ١ قاشق چای خوری دارچین را روی جوش ها قرار دهید و روز بعد با آب ولرم بشویید. تکرار روزانه این کار به مدت ٢ هفته، جوش ها را از بین می برد.

1٦. درمان عفونت های پوستی:

قرار دادن مخلوطی به مقدار مساوی از عسل و پودر دارچین روی قسمت های مختلف پوست، عفونت های پوستی و اگزما را نیز درمان می کند.

١٧. درمان سرطان:

تحقیقات جدید انجام گرفته در ژاپن و استرالیا نشان داده، سرطان های پیشرفته معده و استخوان به طور موفقیت آمیزی درمان شده است. بیماران مبتلا به این سرطان ها ٣ بار در روز و به مدت ٣ ماه یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق چای خوری دارچین را مخلوط و مصرف می کنند.

1٨. از بین بردن خستگی مفرط:

مصرف نصف قاشق غذاخوری عسل و مقداری پودر دارچین در یک لیوان آب اول صبح و بعد از ظهر که بدن با افت نشاط رو به رو است طی یک هفته نیروی حیاتی بدن را افزایش می دهد.

١٩. از بین بردن بوی بد دهان:

شما می توانید پس از بیدار شدن از خواب با محلولی از یک قاشق چای خوری عسل، مقداری پودر دارچین و آب گرم غرغره کنید تا در طول روز مشکل بوی بد دهان را نداشته باشید.

٢٠. مشکل شنوایی:

مصرف روزانه مقدار مساوی از عسل و پودر دارچین در صبح و شب مشکل شنوایی را برطرف می کند. شایان ذکر است، عسل مورد مصرف باید خام و پاستوریزه نشده باشد. زیرا که آنزیم های لازم به هنگام عمل پاستوریزه به علت حرارت دیدن از بین می رود.

 

 


موضوعات مرتبط: مطالب علمی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب: خواص خوراکیها, پوستو درمان, میکروب, عفونت, عسل, دارچین, درمان بیماری, التهاب, | 22:9 | نویسنده : علیرضا زینالپور |

30 توصیه مهم (با حوصله مطالعه کنید)

نکته ها و پند ها | 30 توصیه مهم (با حوصله مطالعه کنید) 1- هر روز 10 تا 30 دقیقه پیاده روى کنید و به هنگام راه رفتن، لبخند بزنید. این بهترین داروى ضدافسردگى است.
 

2-هر روز حداقل 10 دقیقه در یک مکان کاملاً ساکت و بى سر و صدا بنشینید.

3- هرگز از خوابتان نزنید. یک دستگاه ضبط فیلم بخرید و برنامه هاى تلویزیونى مورد علاقه تان که شبها دیروقت پخش مى شوند را ضبط کنید و روز بعد ببینید.

4- هر روز صبح که از خواب بلند مى شوید، جمله زیر را تکمیل کنید: «هدف امروز من ....................... است.»

5- با این سه «الف» زندگى کنید: انرژى، اشتیاق، احساس یگانگى.

6- نسبت به سال قبل کتاب هاى بیشترى بخوانید و بازى هاى بیشترى بکنید.

7- هر روز زمانى را براى دعا، مدیتیشن، یوگا و یا نظایر آن بگذارید.

8- با افراد بالاتر از 70 ساله و نیز افراد کمتر از 6 ساله وقت بگذرانید.

9- به هنگام بیدارى، رویاپردازى کنید.

10- بیشتر از میوه ها و سبزیجات تغذیه کنید.

11- چاى سبز، مقدارى زیادى آب، کلم، بادام و فندق را در رژیم غذایى روزانه تان بگنجانید.

12- سعى کنید هر روز بر روى لب حداقل سه نفر لبخند بیاورید.

13- ریخت و پاش و آشفتگى را از خانه، ماشین و میز کارتان دور سازید.

14- انرژى خود را صرف شایعات، موضوعات گذشته، افکار منفى یا چیزهایى که از کنترل شما خارج است نکنید. در عوض، انرژى خود را مصروف جنبه هاى مثبت «زمان حاضر» سازید.

15- بدانید که زندگى مانند مدرسه است و شما براى یادگیرى به اینجا آمده اید. مسائل، جزئى از برنامه درسى است که ظاهر مى شوند و از بین مى روند، درست مثل مسائل کلاس ریاضى، اما درس هایى که از آن ها یاد مى گیرید براى همیشه پا برجا مى ماند.

16- صبحانه را زیاد، ناهار را متوسط و شام را کم بخورید.

17- خودتان را زیاد جدى نگیرید. هیچکس دیگر هم این کار را نمى کند.

18- لزومى ندارد که در هر بحثى برنده شوید، اختلاف نظرها را بپذیرید.

19- با گذشته خود صلح کنید تا «حال»تان خراب نشود.

20- زندگى خودتان را با دیگران مقایسه نکنید.

21- هیچکس مسئول شادى و رضایت شما نیست بجز خودتان.

22- هر مصیبت یا ضایعه اى که برایتان پیش مى آید به خودتان بگوئید: «آیا 5 سال دیگر، این اتفاق اهمیتى خواهد داشت؟»

23- همه را به خاطر همه چیز ببخشید.

24- آنچه دیگران درباره شما فکر مى کنند به شما مربوط نیست.

25- هر وضعیتى، چه خوب و چه بد، تغییر خواهد کرد.

26- به هنگام بیمارى، کارتان از شما مراقبت نمى کند، دوستانتان از شما مراقبت مى کنند. تماس خود را با آن ها حفظ کنید.

27- بهترین اتفاق براى شما هنوز روى نداده است.

28- گاه گاهى به افراد خانواده تان تلفن کنید و بهشان بگوئید که به فکرشان هستید.

29- هر شب قبل از رفتن به رختخواب، جمله زیر را تکمیل کنید. «من امروز به خاطر ...................... خوشحال و سپاسگزارم».

30- این متن را براى کسانى که دوستشان دارید بفرستید.


موضوعات مرتبط: مطالب علمی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:خوشبختی, موفقیت, آرامش, توصیه, زندگی, نکات خوشبختی, درس زندگی, کیفیت زندگی, | 22:7 | نویسنده : علیرضا زینالپور |

بزرگ ترین دروغ های بامزه تاریخ

عجیب و غریب | بزرگ ترین دروغ های بامزه تاریخ ایرانی ها اعتقاد دارند که رسم دروغ گفتن در یک روز خاص سال متعلق به آنها است. قطعاً عمر دروغ سیزده ایرانی ها خیلی قدیمی تر از رسم دروغ آوریل آن ور آبی ها است، اما به هر حال در تاریخ دروغ های آوریل بامزه زیادی ثبت شده است. این نمونه ها در واقع جالب ترین دروغ های آوریل ثبت شده در تاریخ رسانه ها است که هر کدام آنها تعداد زیادی از مردم را سردرگم کرده و قطعاً تعداد زیادی را هم خندانده است.
 

* در سال 1957 شبکه تلویزیونی BBC در بخش خبری خود اعلام کرد با توجه به یک زمستان مطلوب و شرایط جوی بسیار مناسب کشاورزان سوئیسی که درخت های ماکارونی می کارند یک فصل برداشت عالی را تجربه کرده اند. سپس چند ثانیه فیلم از کشاورزانی که رشته های ماکارونی را از درختان پایین می آوردند پخش شد. در روزهای بعد شبکه BBC تماس های تلفنی زیادی داشت که در آنها افراد خواستار گرفتن اطلاعاتی در مورد درخت ماکارونی بودند!

* در سال 1962 مجری تنها شبکه تلویزیونی سوئد که در آن زمان برنامه هایش را به صورت سیاه و سفید پخش می کرد اعلام کرد که با تکنولوژی جدید از این پس افراد می توانند با چسباندن نایلون های آبی و قرمز و سبز به صفحه تلویزیون برنامه های تلویزیون را به صورت رنگی تماشا کنند. گزارش شده است که چند روز بعد نایلون های رنگی در سوئد کمیاب شد.

* پاتریک مور فضانورد معروف انگلیسی و اولین انگلیسی که به فضا رفت در برنامه ای در رادیوی کانال چهار انگلستان در سال 1976 اعلام کرد که یک اتفاق بسیار نادر ستاره شناسی یعنی عبور سیاره پلوتو از کنار مریخ باعث می شود که چند ثانیه اثر جاذبه زمین از بین برود و کسانی که درست در ثانیه بیستم ساعت 9 و 47 دقیقه روز سوم آوریل (به وقت لندن) به هوا بپرند می توانند چندین متر در هوا بالا بروند و احساس بی وزنی کنند. گزارش شده که در آن روز خیلی ها در انگلستان در آن زمان خاص به هوا پریدند و خیلی ها حس بی وزنی را تجربه کردند!

* در سال 1977 روزنامه گاردین در هشت صفحه گزارش کاملی را در مورد دهمین سالگرد استقلال مجمع الجزایر سان سریف چاپ کرد. در این مجموعه مطالب وضعیت جغرافیایی، تاریخی، اجتماعی و اقتصادی مجمع الجزایر واقع در اقیانوس هند توصیف شده بود و این جزایر مکانی ایده آل برای توریست ها توصیف شده بود. تنها مشکل این بود که این مجمع الجزایر که خیلی از انگلیسی ها برای رفتن به آنجا به آژانس های مسافرتی مراجعه کردند وجود خارجی نداشت.

* در سال 1985 مجله اسپورت ایلوستریت مطلبی در مورد یک پدیده جوان کشف شده در ورزش بیسبال نوشت که توپ را با سرعت 270 کیلومتر در ساعت پرتاب می کند. به نوشته این مجله این پسر هجده ساله قرار بود به باشگاه نیویورک نتز بپیوندد. پس از چاپ این مطلب تماس های زیادی با دفتر باشگاه نیویورک گرفته شد تا در مورد روز ورود این پدیده جوان و اولین بازی او در مسابقات سراسری سوال شود.

* در سال 1992 شبکه ملی رادیویی امریکا در بخش خبری خود اعلام کرد که ریچارد نیکسون رئیس جمهور معروفی که پس از جنجال واتر گیت از کار برکنار شده بود می خواهد مجدداً در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند، حتی فیلم کوتاهی از او پخش شد که در آن وی تصمیم خود برای بازگشت به عالم سیاست و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد. این فیلم ساختگی که در آن مارتین پای به جای نیکسون حرف زده بود خشم بسیاری از آمریکایی ها را برانگیخت.

* مجله دیسکاوری در سال 1995 به عنوان آوریله پازو (دروغ آوریل) اعلام کرد که یک زیست شناس معروف در قطب شمال نوعی گونه کمیاب جانوری یعنی یک پلنگ شیرمانند قطبی کشف کرده است که استخوان بندی خاصی دارد که باعث می شود سر حیوان حتی در سرمای زمستان گرم بماند.

* در سال 1996 شرکت بزرگ مواد غذایی آماده تاکویل آمریکا در تبلیغات رسانه یی خود اعلام کرد که زنگ معروف به «زنگ آزادی» یا «ناقوس آزادی» را که یکی از سمبل های جنگ های استقلال آمریکا است از دولت این کشور خریده است و نام آن را به ناقوس آزادی تاکویل تغییر داده است. این مساله واکنش شدید بسیاری از مردم آمریکا را موجب شد و حتی خبرنگاران در جلسه پرسش و پاسخ میک مک کوری سخنگوی کاخ سفید از او در این مورد سوال کردند.

در سال 1998 ویژه نامه علمی روزنامه نیومکزیکوسان مدعی شد که انجمن ملی علم و تحقیقات آمریکا عدد «پی» را از «14159/3» به رقم ذکر شده در انجیل یعنی «00/3» تغییر داده است و از این به بعد دانش آموزان باید در محاسبات خود عدد پی را صرفاً سه حساب کنند.

در سال 1999 برگرکینگ یک موسسه بزرگ غذاهای آماده دیگر در بروشوری تبلیغاتی که نمونه هایی از آن در روزنامه های چند شهر آمریکا به چاپ رسید مدعی شد که یک ساندویچ همبرگر مخصوص چپ دست ها را به منوی غذا خود اضافه کرده است که در آن مواد اولیه همان مواد اولیه همبرگر است اما همه چیز در سمت چپ نان گذاشته می شود تا خوردن آن ساده باشد. فروشندگان مغازه های برگر کینگ در آن سال ده ها و صدها سفارش «همبرگر مخصوص چپ دست ها» یا «همبرگر های قدیمی مخصوص راست دست ها» را ثبت کردند.


موضوعات مرتبط: مطالب علمی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 9 شهريور 1392برچسب:دروغ, سنت, شوخی, واقعیت, رسم, روزنامه, جالب, بامزه, حقیقت, | 21:22 | نویسنده : علیرضا زینالپور |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.